tractari auto brasov

Tara noastra a cunoscut o dezvoltare accelerata in ultima perioada de timp, iar climatul de afaceri ofera foarte multe avantaje, incepand de la facilitatile oferite de catre stat pentru angajarea tinerilor absolventi de scoli si facultati pana la impozitele foarte mici percepute.

Unul dintre domeniile ce au crescut exponential este si cel al tractarilor auto. Firmele de tractari auto Brasov spre exemplu au din ce in ce mai multi clienti atat datorita dificultatii drumurilor montane, cat si a faptului ca localitate este situata pe DN 1, drumul cel mai aglomerat din Romania dar si cel ce detine unul dintre cele mai triste recorduri, acela de drumul cu cele mai multe accidente din tara noastra.

tractari auto brasov

Desi multi dintre soferi sunt tentati sa aleaga firmele ce ofera cele mai mici preturi, este bine sa evitam aceasta tentatie, deoarece pe langa firmele legale sunt si foarte multe firme ”pirat”, care functioneaza fara autorizatii.

Piata de remorcari auto este recunoscuta pentru lipsa de reglementare existenta in domeniu, ce implica munca la negru, lipsa calitatii serviciilor oferite si un grad mare de evaziune fiscala.

Pentru a furniza servicii pe aceasta piata, o firma de tractari auto Brasov are nevoie de o autospeciala de tip platforma cu minim 5 locuri si un spatiu amenajat ca atelier mecanic (pozitionat in spatele cabinei pentru pasageri), acolo unde sunt pastrate sculele si dispozitivele ce vor fi folosite pentru incercarea de a repara masina imobilizata.

Soferii angajati la firma de asistenta rutiera Brasov trebuie sa fie in posesia unor atestate profesionale speciale, iar masinile de remorcare trebuie sa indeplineasca numeroase conditii, unele destul de severe, impuse de catre Autoritatea Rutiera Romana (ARR) si sa fie obligatoriu dotate cu tahografe electronice.

De multe ori insa asa zisele ”firme” ce ofera servicii de remorcare rutiera sunt simpli soferi posesori ai unor  masini ce de multe ori nu sunt intr-o stare tehnica corespunzatoare, nu poseda autorizatie sau atestatele cerute de legea romaneasca si nu pot oferi nici un fel de factura pentru serviciile oferite.

Despre calitate, ce sa mai vorbim? Masinile sunt remorcate cu ajutorul unor palane improvizate, iar daca apar zgarieturi sau defecte pe masina noastra, nu avem nici o dovada prin care sa ii actionam in justitie.

Preturile practicate de firmele pirat sunt foarte mici, deoarece acestea nu au personal angajat, si nici nu platesc nici un fel de taxe sau impozite la stat.

Masinile sunt simple autoturisme dotate cu palane sau ce tracteaza remorci mai grele uneori decat masa vehiculului ce joaca rol de ”cap tractor”, iar riscul de rasturnare este foarte mare.